اهالی محترم محله کاج ؛


همانطور که مستحضرید در جهان امروز سازمان های مردم نهاد بعنوان جوامع کوچک و موثر در تغییر محیط و کمک به ارتقاء جامعه خود در تمامی کشورهای جهان نهادینه شده و مردم جوامع مختلف با الگوگیری از نهاد های موفق مردمی در سزتاسر جهان در راستای توسعه و پیشرفت جامعه خود گام بر می دارند.


شورای محله هم بعنوان یک سازمان مردمی و مردم نهاد می تواند در جهت توسعه نظم و امنیت محله و ارتقاء سطح امکانات شهری و محله ای اعم از فضای سبز ، نظم و آرامش، مبلمان محله ، فعالیت های فرهنگی و ... اقدامات موثری به شرط داشتن فضای تعامل و هم افزایی و همدلی و مشارکت رقم بزند.


لذا با توجه به اینکه از مهرماه سال 97 به دلیل انجام سرقت های زیاد در محله با پیشنهاد و راهنمایی کلانتری و مشارکت دانشگاه زند طرح ایجاد نظم و آرامش و امنیت محله شورای محله زیر نظر شورای شهر شیراز شکل گرفت و تابحال ادامه پیدا کرده است، لذا می طلبد با همت و حمایت و مشارکت همه اهالی در جهت تداوم طرح انتظامات محله گام برداریم و در فضایی سرشار از دوستی و هم افزایی و با احساس مسئولیت جمعی نگذاریم این زحمات هدر رود.


پس از همه اهالی خواهشمندیم با همکاری و همراهی خود در پرداخت شارژهای ماهیانه یاری گر شورا و محله مان باشیم.


لازم به ذکر است پوز تهیه شده در کانکس انتظامات در جهت تسریع در پرداخت ها در نظر گرفته شده است.


بنا بر آخرین مصوبه شورا اهالی محترم میتوانند برای تقویت طرح انتظامات محله با پرداخت شارژ سالیانه ( هر واحد 240 هزارتومان و یا شش ماهه 120 هزار تومان ) اقدام نمایند.


با تشکر - شورای محله کاج  98/2/29